Niže su postavljene teme za završni rad učenika završnih razreda u školskoj godini 25./26. Učenici teme biraju kod mentora do 31.listopada 2015. godine:

Predmet: Organizacija poslovanja poduzeća u ugostiteljstvu (OPPU) Razred: 4.H – THK  (6 učenika) Mentorica: Diana Svirčić  Ugostiteljske usluge ugostiteljskog objekta xy (objekt po izboru učenika)
Uloga i značenje turizma za Republiku Hrvatsku 
Kvaliteta i standardi rada u ugostiteljstvu
Uloga ljudskih potencijala u kvaliteti ugostiteljskih usluga 
Organizacija rada u hotelu (primjer hotela po izboru učenika)
Organizacija rada u  restoranu (primjer restorana po izboru učenika)
Organizacija rada u kampu (primjer kampa po izboru učenika)
Značaj zadovoljstva i motivacija zaposlenika u ugostiteljstvu u funkciji povećanja kvalitete i dobiti ugost. objekta 
Tema po izboru učenika u dogovoru s mentorom  
Predmet: Organizacija poslovanja poduzeća – OPP 4.G – HTT (8 učenika) Mentor: Ante Nakić1. Poslovi turističkog vođenja – grad Šibenik
2. Izrada višednevnog turističkog aranžmana – Španjolska
3. Izrada višednevnog turističkog aranžmana – Italija
4. Izrada višednevnog turističkog aranžmana – Francuska
5. Izrada višednevnog turističkog aranžmana – Češka ili Poljska
6. Izrada višednevnog turističkog aranžmana – Hrvatska
7. Izrada višednevnog turističkog aranžmana – po izboru destinacije (dogovor sa mentorom)
8. Turizam kontinentalne Hrvatske
9. Kamping turizam u RH s naglaskom na Šibensko-kninsku županiju
10. Nautički turizam u RH s naglaskom na Šibensko-kninsku županiju
11. Osnivanje i poslovanje obiteljskog ugostiteljskog poduzeća-autorski rad učenika o vlastitom obiteljskom poduzeću- gospodarstvu
12. Nacionalni parkovi Hrvatske – organizacija posjeta/izleta u jedan od NP
13. Ugostiteljska ponuda u Šibensko- kninskoj županiji – hoteli naše županije
14. Procesi i organizacija rada recepcije u suvremenom hotelijerstvu
Predmet: Turistička geografija/zemljopis 4.G – HTT (4 učenika) 4.H – THK (1 učenik) Mentor: Dejan ŠarovićZimski turizam Francuske
Tajland – zemlja tisuću osmjeha
Turistička destinacija –  Saudijska Arabija
Madagaskar – otok endema
Značaj nautičkog turizma u RH
Rijeka Krka – od izvora do ušća
Turizam Istre
Lonjsko polje – najveći park Središnje Hrvatske
Turizam otoka Korčule
Turistički razvoj Barcelone
Predmet: Povijest umjetnosti i kulturno povijesna baština 4G – HTT (4) 4.H – THK (1) (Povijest hrvatske kulturne baštine) Mentor: Tomislav BašićLeonardo da Vinci
Radovanov portal u Trogiru
Šibenske tvrđaveKatedrala sv. Jakova u Šibeniku
Albrecht Dürer
Tema po osobnom izboru
Predmet: Promet i putničke agencije 4.H – THK (3 učenika) Mentorica: Anita ČobanovOrganizacija višednevnog putovanja po Dalmaciji za ljubitelje enologije i gastronomije
Promotivne strategije putničkih agencija u digitalnom dobu
Pametni gradovi i pametni turizam – povezanost prometa i turističkih usluga
Organizacija maturalnog putovanja – destinacija po izboru
Uloga putničkih agencija u razvoju održivog turizma
Tema po izboru učenika/ce (u dogovoru sa mentoricom)  
Predmet: Recepcijsko poslovanje 4.H (THK) (2 učenika) Mentorica: Anita ČobanovSmještajni kapaciteti u Republici Hrvatskoj
Upravljanje poslovnim rezultatom prijamnog odjela hotela
Prodaja hotelskih kapaciteta
Poslovi pri dolasku, boravku i odlasku gosta iz hotela
Tema po izboru učenika/ce  (u dogovoru sa mentoricom)  
Premet: Marketing u turizmu 4.G HTT (1 učenika) 4.H THK (4 učenika) Mentorica: Ana NimacMarketing destinacije (predstavljanje destinacije po izboru učenika)
Primjena marketinga (na primjeru OPG-a Šibensko – Kninske županije, po izboru učenika)
Politički marketing (osvrt na političku kampanju, po želji učenika)
Sportski marketing (izabrati sportske manifestacije koje su popraćene dobrim marketingom postale razlog za posjet destinaciji, po izboru učenika)
Društvene mreže i marketing (prikaz osnovnih karakteristika pojedinih društvenih mreža i sadržaja koji se pomoću marketinških aktivnosti predstavljaju)
Marketing u ugostiteljstvu (predstaviti restoran po izboru učenika )Marketing u hotelijerstvu (predstaviti hotel po izboru učenika)
Povijest marketinga (izabrati najvažnije događaje kronološkim redom koji su kroz povijest obilježili marketing, u RH i svijetu)
Digitalni marketing (pojam, povijest nastajanja, prednosti, nedostaci, izdvajanje aktivnosti koja je doživjela napredak pomoću digitalnog marketinga, npr. online prodaja)
Održivi (zeleni) marketing u turizmu.  
Danijela Badžim (njemački jezik)    Ein Stadtrundgang durch Šibenik
Kroatische Nationalparks
Familienhotels in Deutschland und in Kroatien
Die Geschichte des TourismusWien – Eine Stadt erleben  
Višnja Juras (talijanski jezik)             (francuski jezik)Šibenik e le sue attrazioni
L’agriturismo Venezia – mecca turistica
Fortezze di Šibenik e eventi culturali
Umbria e la città d’Assisi  
La ville de Šibenik
Hôtel Cinq Étoiles
Paris – ville de lumiére
A’la decouverte de la Côte d’Azur
Organisation d’un voyage  
Sanja Menđušić (njemački jezik)  Ein Stadtrundgang durchWien
Touristenattraktionen in Kroatien
Familienfreundliche Hotels
München – eine Stadt erleben  
Vladimira Čenić Cvitanović (engleski jezik )The Islands of Šibenik Archipelago- a Cultural Tour
The New Luxury Hotels in  Šibenik
The History and Developement of Tourism in Šibenik
Shakespeare and Cultural tourism in Stratford upon Avon
The Cultural Tourism  in Šibenik Šibenik City Walks – Sightseeing Guide
The  Fortresses of Šibenik
The  Globe Theatre
National Parks in Šibenik-Knin County
Croatian Conference Tourism Centers    
  Jagoda Grbelja (engleski jezik)            1. Sightsseing of Šibenik
2. New York
3. London
4. Croatia – tourist destination
5. Health tourism
6. National Park Krka – exscursion
7. Islands in the region of Šibenik
8. Fortresses of Šibenik
9. Types of accomodation in Croatia
10. Scotland    
Ime i prezime nastavnika  Teme
  Sanja Ivanović               3.F   Biserka Šmit                  3.F   Alisa Alija Mazalin       4.H    Hladna predjela – razne salate
Hladna predjela od povrća i voća
Hladna predjela od riba, rakova, školjki i glavonožaca
Juhe – bistre juhe
Juhe – guste juhe
Topla predjela od tijesta
Topla predjela od tjestenina
Topla predjela od riže
Topla predjela od riba, rakova, školjki i glavonožaca
Jela od riba
Jela od rakova
Jela od školjki i glavonožaca
Gotova jela od govedine
Gotova jela od teletine
Gotova jela od peradi
Gotova jela od divljači
Gotova jela od mljevenog mesa
Jela po narudžbi s roštilja
Jela po narudžbi od mljevenog mesa
Jela po narudžbi od pohanog mesa
Hrvatska nacionalna jela
Slatka jela od raznih tijesta
Slatka jela od biskvitnih smjesa
Voće i jela od voća
Alternativna prehrana (dijetalna, vegetarijanska, makrobiotička)
Posebni režimi prehrane (bezglutenska, sportaši)
Novi trendovi u kuharstvu
Čokolada u kuharstvu
Sirevi u kuharstvu
Mali zalogaji (fingerfood)  
  Nikola Nimac                     3.E   Renata Polegubić Vlaše     3.E  1.  Sredstva ponude jela 
2.  Obroci u ugostiteljstvu
3.  Hladna i topla  predjela – posluživanje
4.  Posluživanje jela od riba, rakova i mekušaca
5.  Gotova jela – posluživanje
6.  Jela po narudžbi – posluživanja
7.  Završna jela – deserti – posluživanje
8. Posluživanje kvalitetnih bijelih i crnih vina
9. Pripremanje i posluživanje napitaka od kave i čaja
10. Pripremni radovi u ugostiteljstvu – prodajni i poslužni odjeli
11. Inventar u ugostiteljstvu
12. Posluživanje u baru i vrste barova- Barske mješavine
13. Dnevni obroci u ugostiteljstvu
14. Prigodni ( izvanredni )obroci
15. Cocktail party
16. Buffet
17. Flambiranje slanih  jela
18. Ugostiteljski objekti za prehranu i piće
19. Posluživanje bezalkoholnih pića i piva
20. Posluživanje aperitiva i žestokih alkoholnih pića
21. Banket
22. Miješanje pred stolom gosta
23. Posluživanje aperitiva i  digestiva
24. Posluživanje pjenušavih vina
25. Posluživanje dnevnih obroka u vrtu, na terasi
26. Dogotovljavanje jela pred stolom gosta      
Rasijecanje gotovih jela pred gostom – tranširanje      
Pripremanje tatarskog bifteka kod stola gosta
27. Prodajne usluge hrane, pića i napitaka ( znanje i vještine konobara, prodajni razgovor itd.)
28. Dogotovljavanje jela pred stolom gosta – filiranje ribe
29.Sredstva ponude pića
30.Flambiranje slatkih jela  
Skip to content